vrijdag 25 december 2015

Vlinderdeken - SVDHZ1

Vlinderdeken - SVDHZ1

Bij elke geboorte van één van mijn kindjes maakte ik een wikkeldeken - inbakerdoek.
De meisjes kregen een standaard lodger model.

Nu wilde ik eens iets anders. Daarom koos ik voor het vlinderdeken uit SVDHZ1.

De baby broer krijgt een iets stoerdere look.
Als buitenstof koos ik voor deze Stoffen gekocht bij Bambiblauw.
Past perfect bij de zakjes voor het doopsuiker, maar dat blijft nog even een geheim :-)

De binnenstof moest zacht zijn, daarvoor gebruikte ik rode nicky velours, gekocht in Kapellen - Hoogboomsesteenweg. Het patroon is heel leuk om mee te werken.Twijfel tussen maat S of M. Om er langer geniet van te hebben, koos ik voor de M.
 De grote stukken velcro ruilde ik in voor een iets wat kleinere en dunnere versie.
Naaibare velcro is het fijnst om mee te werken. In het verleden een keer gewerkt met kleefbare velcro, maar dat is geen aanrader.


 
Voila, dit kan ik ook schrappen van mijn to do list!

Zolang de baby nog niet geboren is, hebben de meisjes er geniet van met hun poppen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten