woensdag 3 februari 2016

Pamper etui

Pamper etui

De pampertas wordt hier nog wekelijks gebruikt. Maar wat een grote verhuis om die op verplaatsing telkens mee naar toilet te nemen. Natuurlijk weet ik dat er pamper etuis bestaan. Maar elke keer ik iets wilde naaien, kreeg een ander projectje voorrang. Tot nu. Dankzij de broer die nog steeds lekker warm in de buik blijft.

Tijdens de vorige bijeenkomst van het naaiclubje in elkaar genaaid. Een projectje van een avond.



Het patroon vond ik hier.

Voor de buitenkant gebruikte ik een overschotje van de toile ciree waarmee ik het vorig projectje afwerkte en kocht ik bij de IKEA. Voor de binnenkant gebruikte ik een restje waarmee ik dit realiseerde.

Hier het resultaat. Eindelijk kan dit ook van mijn to do lijstje worden geschrapt!
Aan de ene kant plaats voor de pampers, aan de andere kant voor vochtige doekjes.

3 opmerkingen:

  1. Dat is echt superhandig, zo'n pamperzakje. Ik gebruik dat hier nog altijd heel vaak. Ik maakte het mezelf wel gemakkelijk door een biaisloze versie te kiezen, ik ben nl. niet zo'n biaisfan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig, ik ben ook totaal geen biaisfan! De volgende keer ook eens proberen zonder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super die zijn geweldig handig. Hier ook een niet-biais fan ik was dus blij dat ik eentje gekregen heb :)

    BeantwoordenVerwijderen