woensdag 9 juli 2014

Schoudertas Syrië 1212

Altijd leuk om 2 vliegen in 1 klap te hebben; het goede doel sponsoren en daarvoor een leuk patroon in de plaats krijgen. Zo kwam de handleiding van de schoudertas Syrië 12-12 in mijn handen. Te bestellen via levenmetliv.blogspot.com

Het idee speelde al heel lang om ermee aan de slag te gaan. Eén van mijn beste vriendinnen werd vorig jaar 30. Het ideale moment om het patroon boven te halen. Toch niet,... geen tijd, te laat, niet het juiste moment,...

Nu had ik een deadline opgesteld; voor haar 31ste verjaardag moest en zou de tas af zijn! En ja hoor, met wat extra druk presteer je beter :-)!

Ik gebruikte de snorrenstof van Stenzo, gekocht tijdens een weekendje Maastricht.
Als binnenstof en siervouw vooraan koos ik voor een donker groen, legerachtige stof. Ideaal om de tas wat ruiger te maken.
De schouderbanden heb ik in stevige zwarte stof gemaakt en voorzien van dubbele vlieseline.

De tas was tijdig af en als verrassing werd hij met de post naar Nederland verzonden.
En hij werd goedgekeurd ook door Jefke de hond :-)

2 opmerkingen:

  1. Oh leuk om te lezen! Ben nog steeds zeer content. Vind het vooral zo grappig dat je snorretjes op z'n kop zitten, lijken het ook gekke vleermuisjes. x krista

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, had ik niet door :-).
    T'is te zien dat ik hier vooral meisjes in huis heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen