vrijdag 3 april 2015

Blousje Blush Homemade Mini Couture

De eerste zonnestralen komen eraan, tijd voor een blousje!

Het boek Homemade Mini Couture ligt al een paar jaar onderaan in mijn stoffenkast.
Tijd om ermee aan de slag te gaan.

Getwijfeld tussen de Lemondrop en het Blush blousje. Uiteindelijk voor het Blush blousje gekozen, een vinnig modelletje mét mouw en een kraagje (wordt een beetje mijn huisstijl :-) )

Ik maakte maatje 104 voor de 3-jarige fijne dochter. Toch blij dat ik een maatje groter heb genomen.

Het stofje kocht ik 4 jaar geleden uit een ander continent. Ik vond het zo'n mooi stofje, maar wist nooit goed wat ermee te maken. Nu ik het zo zie, vind ik het wel schattig!



De kraag heb ik afgewerkt met een zigzaglint.



Het blousje sluit achteraan met knopen. Ik heb ervoor gekozen om grote knopen te gebruiken, eens iets anders dan de standaard knopjes.
Stoer met een jeans of een zwarte broek. Ideaal voor het tussenseizoen.

2 opmerkingen: