woensdag 21 januari 2015

the Julia sweater

De patroontjes van compagnie M - I love it. Zo blij dat ik deze cadeau kreeg. Zeker die van de Julia Sweater. In no time weer iets van mijn to do lijstje geschrapt.

Niet meer dan een uur heb je nodig om dit leuke sweatertje te maken. De overlock heeft me natuurlijk heel hard geholpen! Racen, racen, racen,.... zo'n zalig gevoel! Dat geeft pas voldoening!

Ik ben gestart met het basispatroon, zonder buidelzak, extra knopen,... ook al wil ik die zeker nog een keer proberen! De maat past perfect.


Wel heb ik de omgekeerde kraag gekozen, dit maakt toch een groot verschil met een standaard exemplaar uit de winkel ;-).


Eerlijk gezegd denk ik dat ik daar ergens de mist in ben gegaan. Ik moest heel hard trekken aan mijn boordstof om de hals rond te krijgen. Uiteindelijk is het toch goed gekomen. Als ik de foto's zie op de instructies, denk ik dat er toch niet zo'n groot verschil mag zitten tussen de 2 punten. Om dit uit te testen zal ik hem binnenkort nog eens maken :-).

Het stofje is een tricot stofje van Froy & Dind en kocht ik van de zomer bij Miss MadeLieF.



Weer een stralend gezichtje. Genieten met haar allerbeste knuffel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten